فال تاروت

استفاده از فال های تاروت چندین کارتی نقطه عطف و لذت بخش تاروت می باشد، در ابتدای راه، افراد هر تک کارت را از تاروت خارج می کنند و از آن یک برداشت ثابت می کنند اما به مرور زمان و پس از آشنایی با تاروت و کسب تجربه می توانند برداشت هایی پویا و منعطف با در نظر گرفتن تعداد و موقعیت کل کارت های منتخب خود داشته باشند. فال تاروت ۱۰ کارتی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد و به ۲ روش قابل استفاده می باشد. در روش اول که بصورت فال تاروت ده کارتی آنلاین در اینجا آورده شده، به ترتیب ۱۰ کارت انتخاب میشود که: – کارت اول بیانگر وضعیت فعلی نیت و جریان های موثر بر آن می باشد – کارت دوم بیانگر موانع و کشمکش های موجود می باشد – کارت سوم بیانگر گذشته و رویدادهایی از گذشته می باشد که وضعیت کنونی نیت را رقم زده اند می باشد – کارت چهارم بیانگر آینده بسیار نزدیک اتفاقاتی که در حال رخ دادن هستند می باشد اما نتیجه کلی نیت شما نمی باشد – کارت پنجم بیانگر بهترین نتیجه و راه حل مربوط به زمان حال حاضر می باشد – کارت ششم بیانگر قلمرو ناخودآگاه شرایط می باشد و به جنبه های عمیق تری از نیت می پردازد و به نوعی بیانگر یک اتفاق غیرمنتظره پس از زمان حال می باشد – کارت هفتم بیانگر یک نصحیت و یا پیشنهاد به شخص شماست – کارت هشتم بیانگر جریان ها و اتفاقات خارجی می باشد و تمرکز آن بر روی افراد و انرژی هایشان در اطراف شما می باشد – کارت نهم بیانگر ترس ها و امیدهای شما می باشد که یکی از سخت ترین کارت ها می باشد به یاد داشته باشید ترس ها و امیدهای شما در هم تنیده شده اند و هر آنچیز که ما از رخ دادنش می ترسیم به نوعی آن را تبدیل به یک خواسته می کنیم و احتمال رویدادنش را زیاد می کنیم – کارت دهم بیانگر مقصدی می باشد که نیت شما در آن مسیر قرار دارد، در واقع این کارت بیانگر نتیجه نهایی می باشد. در روش دوم فال تاروت ده کارتی، کارت ها به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند، دسته اول کارت شماره ۱ تا کارت شماره ۶ و دسته دوم کارت شماره ۷ تا کارت شماره ۱۰٫ نتیجه کلی استخراج شده از شش کارت اول یک تصویر فوری از هر دو جنبه بیرونی و درونی نیت شما می باشد و ۴ کارت دوم بیانگر نحوه ی ارتباط کائنات و محیط اطراف با نیت شما می باشد، با دانستن نحوه ی ارتباط این دو می توان یک پیش بینی گسترده تر و یک جهت گیری مشخص تر بدست آورد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *